Sierpień, 2009

Rower:Colnago

Schwedt

Czwartek, 6 sierpnia 2009 · dodano: 06.08.2009 | Komentarze 5

Dzisiaj testowo z Tomkiem sprawdziliśmy trasę do Schwedt przez Gryfino Super trasa zaczyna się po Niemieckiej stronie, zero samochodów jedzie się po wale przeciw powodziowym, mnóstwo turystów na rowerach, bardzo przyjemny i ciekawy odcinek.

Już prawie w lepszym świecie, przerwa po super drodze z Gryfina do granicy, nieźle wytrzęsło.
Przerwa © mm85

Jedziemy po wale tam na czele oczywiście JA
Wał © mm85
Rower nad Odrą © mm85

Tak to już to piękne miasto, a raczej obrzeża
Schwedt © mm85

Fajny Rower © mm85

Kolejna przerwa, zrobiliśmy zakupy w niemiecki Lidlu, większe kolejki jak u nas. Za 2E kupiłem z pięć czekolad i dużą butelkę wody smakowej Lidl – jest tani:)
Ławeczka © mm85

Po drodze stała fajna maszyna, zawsze chciałem mieć takie coś no i czerwona czyli szybsza.
Fajna Fura © mm85

Nawet jest Filmik

Plus mapka dzisiejsza trasa wiodła tak
""
Kategoria Trening, Slick

W poszukiwaniu Wikingów

Środa, 5 sierpnia 2009 · dodano: 05.08.2009 | Komentarze 2

Rano usłyszałem że w Puszczy Bukowej pojawili się Wikingowie. Namówiłem Tomka na ekspedycje poszukiwawczą, po drodze pytałem tubylców czy widzieli Wikingów – niestety nie (na jakim oni świecie żyją)
Zjechaliśmy całą Puszcze Bukową zero śladu po ludziach z rogami na głowie.
Spotkaliśmy po drodze koksa trochę nas pociągnął, ale nie dał się podpuści i nie chciał się ze mną ścigać – wiedział że nie da rady:)
Jedziemy © mm85

Lepszy był koleś co podczepił sobie piłę motorową do roweru, ciekawe rozwiązanie. Podobno jedzie się z tym 40/45km/h zasięg 100km
Piła Motorowa Napędza Rower © mm85

No i oczywiście z rana musiało być porządne śniadanko przed treningiem.

W Poszukiwaniu Mostu

Wtorek, 4 sierpnia 2009 · dodano: 04.08.2009 | Komentarze 6

Wyjazd standardowo z Przęsocina na Głębokie dalej razem z Adamickim ruszyliśmy zdobyć zabytkowy most. Kilka kilometrów przed Bartoszewem pojawiała się kałuża a raczej małe jezioro, przejechałem ale buty i skarpetki mokre, niezły początek wycieczki. Dalej w stronę granicy, po drodze w lesie mijał nas tir jechał chyba ze 100km/h, zdobyliśmy piaskową górę (kto wie gdzie ona jest?). Niestety starego mostu już nie było, wybudowali nowy, co go się naszukaliśmy… swoją drogą ten most to bardzo ciekawy skrót. Dalej ruszyliśmy na Przystań w Riethu i stąd do Nowego Warpna chcieliśmy pozwiedzać Pałacyk w Karsznie lecz próba się nie powiodła, następnie plaża w Miroszewie i dalej wzdłuż wału do Trzebieży. Przez Starą Fabrykę skróciliśmy sobie powrót do domów, nową ścieżką rowerową z Polic do Siedlic dalej już lasem.