Wrzesień, 2009

Mistrzostw Okręgu

Sobota, 26 września 2009 · dodano: 28.09.2009 | Komentarze 1

Pojechałem zobaczyć Mistrzostw Okręgu Zachodniopomorskiego w MTB w lasku Arkońskim, Koledzy się zapisali do zawodów, dalej pojechaliśmy zobaczyć rajd samochodowy Baja Poland. Jeszcze trochę pojeździliśmy po górkach bo do startu zostało dużo czasu. Wróciliśmy na start zawodów rowerowych, zostałem kibicować.
Po drodze złapałem kapcia, na szczęście miałem zapasową dętkę. Łańcuch już strasznie przeskakuje trzeba coś wymienić.

Polish invasion

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 20.09.2009 | Komentarze 7

Trasa była taka Przęsocin – Police – Plichowo -Głębokie - Pilchowo - Tanowo - Dobieszczyn - Hintersee - Glashutte - Grunhof - Mewegen - Bock - Pampow - Bismark - Blankensee - Buk - Dobra - Wołczkowo – Głębokie – Miodowa – Przęsocin

Przerwa © mm85

Szosa:-) © mm85

Solidarność!!!

Piątek, 18 września 2009 · dodano: 18.09.2009 | Komentarze 2

Pojechałem zobaczyć manifestacje stoczniowców, oczywiście się przyłączyłem.
Fajne teksty szły – „Grad ty frajerze, Wszyscy Polacy to jedna rodzina oprócz Grada tego Sku…”
Ogólnie to było bombowo co chwila leciały petardy, jajka pod urzędem spalili kukłę premiera
Solidarność © mm85

Słonce Peru

Night Bike w Puszczy Bukowej

Poniedziałek, 7 września 2009 · dodano: 08.09.2009 | Komentarze 6

Wyjazd z Przęsocina przez Warszewo do Centrum, tam dochodzą Silas i Adamicki. Ruszamy na prawobrzeże, na miejscu spotkania czekał już na nas Tomek ;-) Ruszyliśmy pojeździć po puszczy, co chwila dwóch kolegów odpadało i chowali się w krzakach i wydawali dziwne odgłosy.
Przez chwile z Tomkiem sobie pomyśleliśmy że pomyliliśmy imprezy, raczej że koledzy pomylili i zamiast robić Night Bikie robili Gay Bike!
Było ognisko i kiełbaski, ale zabrakło alkoholu no trudno jakoś przeżyje.
Bardzo fajnie jeździ się w nocy z lampkami, po lesie daje więcej adrenalinki jak leśne strome zjazdy w dzień.
W drodze powrotnej na trasie zamkowej uciekłem dwóm kolegom bez pożegnania, bardzo się teraz wstydzę…
Nie po prostu było za wolno dla mnie, nie fajna tras i nudno.
Najlepszy był samotny powrotny przejazd z Warszewa do Przęsocina lasem. Wszędzie słyszałem złe potwory i lampki już przestawały świecić.
Wjeżdżając na podwórko licznik mi wypadł i zakończył swój żywot, szkoda była to Sigma 1106 niby nie do zajechania a spadł dwa razy i koniec:-( Musze dlatego km wpisać szacunkowo.
Ogólnie fajnie, tylko na drugi raz wezmę sobie śpiwór albo krzesełko. Czekanie na kolegów siedzących/leżących w krzakach, jest naprawdę nudne.

Lampki Rowerowe © mm85

Profesjonalny zestaw oświetleniowy, totalna porażka. Gdyby nie moja lamka na głowie to nic bym nie widział.

Płonie Ognisko w Puszczy © mm85

Pies i Kot:-)

Puszcza Wkrzańska

Niedziela, 6 września 2009 · dodano: 06.09.2009 | Komentarze 1

Głębokie, Las Arkoński, Gubałówka.
Wczoraj zobaczyłem promocje na mój rower, kosztuje tyle co jakiś rower z marketu. Wstyd się będzie teraz pokazać na treningach, a co dopiero na zawodach. Będę musiał zrezygnować z kolarstwa;-)
Las Arkoński © mm85

Co to jest? Bomba w środku. © mm85

Objazd trasy Gryf Maratonu

Sobota, 5 września 2009 · dodano: 05.09.2009 | Komentarze 2

Puszcza Bukowa po trasie maratonu w towarzystwie Grazio. Zapowiada się dużo błota w dniu wyścigu i trochę skakania. Pogoda nie była wcale taka zła, jechało się bardzo przyjemnie.
Na zjeździe przywaliłem tylnym kołem (obręczom) w kamień, rozległ się dość głośny dźwięk. myślałem że koło się rozleci, skrzywi albo chociaż kapeć. Na razie nie ma śladu po tym zdarzeniu. Stwierdzam zawłaszcza po ostatnim zjeździe ze schodów, że obręcze Alex Adventure Black są niesamowite i bardzo mocne.
Jezioro Szmaragdowe © mm85

Pętla Dobieszczyn

Piątek, 4 września 2009 · dodano: 04.09.2009 | Komentarze 2

Wystartowałem z samego rana, na pierwszym zjeździe nieźle zmarzłem zresztą później też, cały czas pod wiatr. Pojechałem przez Tanowo, Dobieszczyn czyli odwrotnie, dojechałem na głębokie nie chciało mi się wracać przez Police, ruszyłem pod miodową i dalej prosto przez las, świetnie się jedzie w terenie na oponkach 700x23.
Nie ma lekko

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © mm85

69km/h

Wtorek, 1 września 2009 · dodano: 01.09.2009 | Komentarze 4

Rekord mojej prędkości maksymalnej 69km na godzinę.
Dzisiaj trening po górkach Skolwin, Stołczyn 5x pod Inwalidzką, 2x pod Kościelną 1x pod Artyleryjską z tej ostatniej udało się uzyskać wysoką prędkość, dopiero za piątym razem. Na mojej szosie niebezpiecznie się zjeżdża tak szybko, jak wiatr wiał to przesuwał mnie o pół metra, hamulce nie wzruszały roweru. Moim dzisiejszym celem było podjechać pięć razy pod górę, co się udało teraz celem jest dziesięć. Jak bym miał szosową korbę bez problemu by się dało szybciej pojechać:-)