Night Bike w Puszczy Bukowej

Poniedziałek, 7 września 2009 · dodano: 08.09.2009 | Komentarze 6

Wyjazd z Przęsocina przez Warszewo do Centrum, tam dochodzą Silas i Adamicki. Ruszamy na prawobrzeże, na miejscu spotkania czekał już na nas Tomek ;-) Ruszyliśmy pojeździć po puszczy, co chwila dwóch kolegów odpadało i chowali się w krzakach i wydawali dziwne odgłosy.
Przez chwile z Tomkiem sobie pomyśleliśmy że pomyliliśmy imprezy, raczej że koledzy pomylili i zamiast robić Night Bikie robili Gay Bike!
Było ognisko i kiełbaski, ale zabrakło alkoholu no trudno jakoś przeżyje.
Bardzo fajnie jeździ się w nocy z lampkami, po lesie daje więcej adrenalinki jak leśne strome zjazdy w dzień.
W drodze powrotnej na trasie zamkowej uciekłem dwóm kolegom bez pożegnania, bardzo się teraz wstydzę…
Nie po prostu było za wolno dla mnie, nie fajna tras i nudno.
Najlepszy był samotny powrotny przejazd z Warszewa do Przęsocina lasem. Wszędzie słyszałem złe potwory i lampki już przestawały świecić.
Wjeżdżając na podwórko licznik mi wypadł i zakończył swój żywot, szkoda była to Sigma 1106 niby nie do zajechania a spadł dwa razy i koniec:-( Musze dlatego km wpisać szacunkowo.
Ogólnie fajnie, tylko na drugi raz wezmę sobie śpiwór albo krzesełko. Czekanie na kolegów siedzących/leżących w krzakach, jest naprawdę nudne.

Lampki Rowerowe © mm85

Profesjonalny zestaw oświetleniowy, totalna porażka. Gdyby nie moja lamka na głowie to nic bym nie widział.

Płonie Ognisko w Puszczy © mm85

Pies i Kot:-)
Kategoria Trening

mm85
| 14:11 piątek, 18 września 2009 | linkuj Ale niestety tak nie świeci, taki pozer z tych lampek:-) Musze kupić coś lepszego.
Misiacz
| 12:48 środa, 16 września 2009 | linkuj Łooomatkooo! :))) Oświetlenie Twojego roweru wygląda jak do samochodu rajdowego klasy WRC !!! :)))
mm85 | 06:57 środa, 9 września 2009 | linkuj djk71 - Zawiodłem się na Sigmie, dobrze że jest Bikiestats mam zapisane moje kilometry:-)
Wober - Nudno było w drodze powrotnej na trasie zamkowej, tak to było nawet fajnie.
Jotwu - Dzięki! zaskakują mnie twoje miłe komentarze.
djk71
| 06:32 środa, 9 września 2009 | linkuj Widzę, że Sigmy też nie lubią upadków. Podobnie jak ostatnio moja Vetta.
wober
| 06:29 środa, 9 września 2009 | linkuj mm85 jak było nudno to dobrze ze nie pojechałem :)
A propo tempa to średnią mam wyższą jak jadę z żoną :)
jotwu
| 18:11 wtorek, 8 września 2009 | linkuj Przygoda, za przygodą a do tego wyczyn. Przyznaję, że potrafisz interesująco opisywać swoje wycieczki (nie tylko wycieczki) a to u tak młodych ludzi jest rzadkością.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nogei