Slick

HR avg:163 ( 83%)

Mniejsza Pętla

Wtorek, 20 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 0

Na Głębokie, dołącza grupka kolarzy i gdzieś tam na Niemcy jedziemy, tak zwana mniejsza pętla. Nieźle zasuwali, ale udał mi się wyrwać pod jedną z bardziej stromych górek na trasie. Na odcinku z Dobieszczyna do Tanowa jak zwykle odpuściłem, pewnie pokarało mnie za te premie górską.
To jest nienormalne że oni tak szybką jeżdżą, pewnie mają pochowane silnik w ramie.

HR max:190 ( 96%)
HR avg:136 ( 69%)
Kalorie: 1217 kcal

Szosa

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

W stronę Dobieszczyna, nieźle wiało i wszyscy jechali w drugą stronę, nawet jak zawróciłem.

HR max:200 (102%)
HR avg:163 ( 83%)
Kalorie: 2839 kcal

Pętla Dobieszczyn

Czwartek, 15 lipca 2010 · dodano: 15.07.2010 | Komentarze 1

Pętla Dobieszczyn powiększona o przejazd przez Niemcy. Na Głębokim o 17.00 było jeszcze trzech kolarzy, tak sobie jechaliśmy do granicy w Dobieszczynie, oni zawrócili a ja pojechałem w stronę Tanowa i do domu. Fajnie bo nie dałem się dziś urwać, bo był tylko jeden mocniejszy zawodnik. Nawet jechali porządnym tempem.
Dwa bidony to za mało, musiałem jeszcze stawać dokupić sobie picia. Na ciężkim podjeździe do domu, tradycyjnie silne skurcze mięśni nóg.

Głębokie 10

Niedziela, 27 czerwca 2010 · dodano: 27.06.2010 | Komentarze 8

Powtórka z wczoraj, tylko że dałem za mocną zmianę, wykończyło mnie to i mi uciekła cała grupa na górce. Tak ich goniłem i goniłem z 20/30 km widzę że już wracają i za późno zawróciłem i znowu mi uciekli.
Najwyraźniej nie zdążyłem się jeszcze zregenerować po wczorajszym, i za mało czasu mam na treningi.

Głębokie 10

Sobota, 26 czerwca 2010 · dodano: 26.06.2010 | Komentarze 0

Ale dostałem w dupę, ledwo podjechałem pod górę prowadzącą do domu. Dodatkowo mistrz polski odprowadził mnie do domu, nie było lekko. Bolą nogi, tym razem nie urwali mnie, dałem rade jechać do końca i dawać zmiany.
Jak zwykle gdzieś po Niemczech, chyba do Reichu.

Po opalać się

Środa, 9 czerwca 2010 · dodano: 09.06.2010 | Komentarze 3

Najlepiej na rowerze. Do Dobieszczyna i z powrotem, ciężko się coś jechało.
Dodatkowo każdy jechało w drugą stronę, nawet jak zawróciłem.

Prawie Jak Love Parade

Niedziela, 6 czerwca 2010 · dodano: 09.06.2010 | Komentarze 4

Z Eberswalde do Berlina na jakąś impreze, i z powrotem do Eberswalde. Tempo powalające zwłaszcza w tamtą stronę, ale jak chcieliśmy jechać szybciej to zaraz jakiś stary hitlerowiec krzyczał coś z radiowozu. W drodze powrotnej wracaliśmy już sami i można było jechać szybciej ale średniej już się nie dało poprawić. Pobiłem rekord spędzonego czasu na rowerze.
Udało mi się nawet wjechać w samochód policyjny, dziad zahamował.
Co do samej imprezy, no gdyby nie golasy to całkiem nie moje klimaty. Zdecydowanie za wolno i za dużo przerw, a musieliśmy jechać w grupie bo nie znaliśmy trasy do Berlina. Trasy powrotnej też nie znaliśmy, ale gps nas wyprowadził z miasta. Inaczej jeszcze bym szukał drogi do domu :)

Locknitz

Środa, 7 kwietnia 2010 · dodano: 07.04.2010 | Komentarze 3

Z Michałem pojechaliśmy do locknitz zrobić zdjęcie z kotem, pojechaliśmy przez przejście graniczne w Buku i wróciliśmy przez Dobieszczyn. Dalej przez Stolec, Łęgi i wyjechaliśmy w Dobrej. Na Głębokim podjazd pod Miodową (stromy podjazd) i do domu.
Kot w locknitz naprawdę ma wygłaskane jaja, zrobić zdjęcie?
Dziś znowu zabójcza średnia, wiatr dawał się we znaki.

locknitz - kot © mm85

Fajna droga :) © mm85

Nuda

Wtorek, 6 kwietnia 2010 · dodano: 06.04.2010 | Komentarze 5

Jak to na szosie czasem bywa, nudno. Nawet gorzej jak na rowerze stacjonarnym.
Tradycyjnie pojechałem na Głębokie, miałem jechać przez Szosę Polską ale zapomniałem bidonu i musiałem się wracać. Mógł być to jakiś znak i pojechałem przez Police i Leśno Górne. Na miejscu już był Michał i dalej razem czekaliśmy na jeszcze dwóch kolegów. Spotkałem słynnego trenera kolarstwa, powiedział że mam pozycje do dupy na rowerze i żeby to zmienić :D
Pojechaliśmy wyjątkowo tym razem do Niemiec, pomęczyć się po tych ich paskudnych drogach i z niemiłymi kierowcami. Przejście graniczne w buku i powrót przez Dobieszczyn. W Tanowie miałem pomysł żeby zrobić jeszcze jakiś podjazd i pojechaliśmy przez leśno górne na głębokie. Nie spodziewałem się że koledzy też będą chcieli jechać, ale się jakoś przemęczyłem. Na Głębokim już się prawie rozdzieliliśmy. Podjechałem pod Miodową jak contador, kiedyś spróbuje całkiem na najtwardszych przełożeniach. Za chwile już zostałem całkiem sam i udałem się do domu. I wcale nie było tak fajnie jechać samemu, jak to sobie wymarzyłem, dosyć nudno.

Tak mega średnia dzisiaj wyszła bo: mam spinkę, zimą było sporo śniegu, słuchawka mi się obijała o głowę, czasem śmierdziało, czasem wiało, czasem coś piszczało.

Dobieszczyn - Tanowo © mm85

Dobieszczyn - Tanowo - Gonimy kogoś © mm85

Znalazłem całkiem fajną oponkę do MTB, jeszcze jedną i mogę skakać i szybko zjeżdżać po schodach.
Nowa opona do MTB © mm85

Eggesin

Piątek, 2 kwietnia 2010 · dodano: 02.04.2010 | Komentarze 11

Jak zwykle na głębokie, tam już czeka trzech kolegów i ruszamy na podbój Niemiec. Z początku narzucam dosyć szybkie tempo 35/37km/h żeby jak najszybciej opuścić nasz kochany kraj. Niestety jeden kolega zrezygnował, w Dobieszczynie skręcił w lewo, a my dalej prosto do Superowego kraju. Po drugiej stronie już trochę zwolniliśmy, ale dalej staraliśmy się utrzymywać prędkość powyżej 30km/h. Pojechaliśmy przez Ahlbeck do Eggesin tam zwróciliśmy. Nie wracaliśmy przez Dobieszczyn tylko przez przejście graniczne w Buku. Dalej Dobra Wołczkowo, Głębokie podjazd pod Miodową i powrót przez Szosę Polską.
Po drodze sporo rowerzystów, dwóch szwabów próbowało nawet z nami jechać ale nie dali rady :D Jeden nawet pozwiedza – O Polaczki