Sierpień, 2009

Rower:Colnago

Altwarp

Niedziela, 30 sierpnia 2009 · dodano: 30.08.2009 | Komentarze 6

Rano niespodzianka w tylnym kole powietrze było tylko u góry, szybka wymiana dętki i nagle przednie koło się zaraziło od tylnego:-( Całe szczęśćcie jedną dętkę już skleiłem to wymieniłem. Niestety skleiłem dosyć (i tu słowo na H czy ch). Musiałem użyć nową dętkę, w między czasie złożyłem stary rower przełajowy, z dziurawą oponą i cztery razy klejoną gumą, postanowiłem na nim wyjechać gdyż Merida miał humorki:-)
Stary rower spisał się rewelacyjnie.
Po tej zakręconej historii z dętkami której sam do końca nie rozumiem wyruszyłem z Przęsocina na Głębokie, musiałem się streszczać mało czasu zostało do umówione godziny. Przelotowa prędkość na podjeździe z Siedlic do Leśna Górnego 30km/h zdążyłem przed czasem:-)
Było nas sześcioro, jeden zrezygnował zaraz za Dobieszczynem. Postanowiliśmy z Tomkiem trochę przystopować i tak już spokojnym tempem podążaliśmy do Altwarp. Po drodze było tylko 100m kostki a kolega straszył że 10km a potem że 2km. Niestety prom nam już odpłynął zebrały się ciemne chmury nad nami i zaczęliśmy wracać. W Niemczech jechaliśmy dwójkami i nikt na nas nie trąbił, w Polsce jechaliśmy pojedynczo i co piąty samochód trąbił.
Przerwa w Tanowie na uzupełnienie zapasów energii, w Pilchowie już się odłączyłem od grupki pojechałem przez leśno górne a w Siedlicach miałem już dość, postanowiłem sobie zrobić przełaj i wróciłem lasem. Bardzo przyjemnie się jedzie lasem na cieniutkich szosowych oponach, dodatkowo licznik odmówił współpracy. Dlatego dane podaje tylko do Siedlic.

Przerwa W Altwarp © mm85

Kategoria Slick, Trening

Solidarność

Czwartek, 27 sierpnia 2009 · dodano: 27.08.2009 | Komentarze 8

Dziś rano usłyszałem w TVN24 że w Szczecinie będą rolnicy. Pojechałem ich zobaczyć, dowiedziałem się o co walczą i się przyłączyłem do protestu. Niestety szli dosyć wolno przez miasto i mi średni spadła. W siedzibie PO ich olali nikt nie wylazł, za to w urzędzie wyszło kilku i zaczęli ich bajerować.
Zaczęło mi się nudzić, nikt nie miał wideł, siekier, kamieni i koktajli Mołotowa, stwierdziłem że to nie moje klimaty i się zawinąłem.
Za to zdobyłem kolejne osiągnięcie:-) zjechałem z schodów na wałach Chrobrego, podejrzewam że to najdłuższe schody w szczecinie. Jak ktoś zna dłuższy ciąg schodów w Szczecinie niech napisze.
Wróciłem przez Skolwin, Stołczyn, podjazd pod Inwalidzką, i pobliskie las.
Trochę dużo zdjęć jak ktoś ma wolnego neta no to sorry:-)

Szczecin Park Wały Chrobrego © mm85

Kategoria Spokojnie, Trening

Puszcza Bukowa

Wtorek, 25 sierpnia 2009 · dodano: 25.08.2009 | Komentarze 3

Co tu pisać nudno tam tylko w górę i w dół, nie ma to jak Puszcza Wkrzańska:-P
Gdyby nie kolega Tomek to bym dzisiaj zasnął:-)
Prawie jak w Górach © mm85

Garbi © mm85

Puszcza Bukowa

Niedziela, 23 sierpnia 2009 · dodano: 23.08.2009 | Komentarze 2

Wyjazd z pod Katedry z Woberem i Markiem do Puszczy Bukowej. Mieliśmy umówione spotkanie na polanie nie opodal jeziora Szmaragdowego na dziesiątą, byliśmy za dziesięć, nikogo nie było więc ruszyliśmy, nie czekając.
Na początek przyjemny podjazd, na rzuciłem ostre tempo koledzy się podpuścili. Dalej kłody, siodło, tam dołączył trzeci kolega. Był o ustalonej godzinie w umówionym miejscu lecz nikogo nie było, no sorry trzeba być punktualnym:-)
Wober był dzisiaj największą marudą, co chwila coś sobie wymyślał, zawał, zgon, brak hamulca, a już całkiem przesadził jak sobie specjalnie przebił dętkę żeby zrobić przerwę. Na pocieszenie zrewanżowałem się za batona w Stolcu postawiłem koledze loda:-)

Szczecin © mm85

Sarenka © mm85

Murarz Atlasa

Tym kolegów bym kasował be z problemu.
Super Maszyna © mm85

Las Puszcza W.

Sobota, 22 sierpnia 2009 · dodano: 22.08.2009 | Komentarze 0

Po Puszczy Wkrzańskiej, wieża Quistorpa, kilerki, Gubałówka.
Łańcuch najprawdopodobniej się przyjął choć coś jest nie tak ale nie wiem jeszcze co, biegi same się zmieniają.
Wrzucam jeszcze zdjęcie mojej kotki.
Puszcza W © mm85

Kotek © mm85

Wymiana Łańcucha

Wtorek, 18 sierpnia 2009 · dodano: 18.08.2009 | Komentarze 0

Ciekawe czy się przyjmie, trochę przekroczyłem zalecany czas wymiany chyba o dwa tysiące:-)

Na tym drugim zrobiłem chyba z dziewięćset, a jak mało rozciągnięty, jeszcze się nada mam nadzieje:-) Dodatkowo użyłem starego pinu do skucia pomimo zalecanej wymiany na nowy.
Drugi © mm85
Kategoria Spokojnie

Maraton w Barlinku

Niedziela, 16 sierpnia 2009 · dodano: 17.08.2009 | Komentarze 2

Super impreza, ciekawa trasa, elektroniczny pomiar czasu. Bardzo mi sie podobał honorowy przejazd przez miasto kolarzy za radiowozem policyjnym i następnie lotny start. Na początku trzymałem się z czołówką, ale jakoś za szybko jechali:-)
Miejsce 9 w M2 czas 2:00.02 strata do pierwszego 12 minut sporo

Mam filmik ze startu

Maraton w Barlinku © mm85

Kategoria Zawody

Gay Boat

Piątek, 14 sierpnia 2009 · dodano: 14.08.2009 | Komentarze 1

Szybka przejażdżka bez zaciągów, wyjazd z Przęsocina na Głębokie dalej laskiem Arkońskim do Wałów Chrobrego, zobaczyć drewnianą łódkę, ta jest spoko nie tak jak ta druga:-) Powrót najsympatyczniejszymi dzielnicami Szczecina – Skolwin, Stołczyn, podjazd pod inwalidzką.

Bardzo ciekawy kolor łódki, podejrzewam że ktoś kto chciał ten lakier, kocha mężczyzn i nie jest kobietą

Na Wałach stało jeszcze coś ciekawego w związku z tym, znowu organizuje konkurs,
ZGADNI CO TO

z tym że tym razem sam nie wiem.

JP na 100 procent

Czwartek, 13 sierpnia 2009 · dodano: 13.08.2009 | Komentarze 0

Czyli Jadłem Pierogi na sto procent.
Po porządnym posiłku leśny trening.
Po drodze natrafiłem na nową ławeczkę i pal. Ale po co ten ostry drąg tam zrobili? Do czego to ma służyć?
Pamiętacie górnika, zakopali mini kopalnie.
Mamy teraz w Przęsocinie pustynie.
Pal © mm85

Pustynia © mm85

Wypad Do Schwedt

Niedziela, 9 sierpnia 2009 · dodano: 09.08.2009 | Komentarze 7

Wypad z rana na spotkanie i wspólny trening w Szczecinie. Niestety nie przyjemna sytuacja, wkręcił mi się blachowkręt w oponę. Szybki Telefon po wóz techniczny z drugim rowerem, przyjechała moja ukochana. Niestety zapasowy rower miał opony w teren, i sprawiał wysokie opory toczenia. Wykorzystałem samochód techniczny i podjechałem na miejsce spotkania.
Jechaliśmy dwójkami do Gryfina grupa 9 osobowa, żaden samochód na nas nie zatrąbił mimo słabego tempa 30km/h,35km/h i blokowania całej drogi. Przed granicą szybkie zakupy i udaliśmy się do Niemiec. Grupa się rozciągnęła, już tak fajnie się nie jechało, zwłaszcza jak zdarzyło mi się puścić koło. Miejscowość Schwedt przepiękna, coś tam dostrzegłem. Przelecieliśmy przez nią jak pershing, prosto do Krajnika po picie. Po drodze Jaktro zwolnił ja zahamowałem a Wober prawie zrobił kupę.
Wróciliśmy niemal że tą samom drogą. Adamicki oczywiście musiał sfotografować most, nawet fajny drewniany. Na granicy stała policja i ci co mieli pewne rowery to pojechali przez Gryfino a reszta przez Rosołek:-) Dalej już coraz gorzej mi szło, gdy by nie Tomek jeszcze bym pewnie wracał.
Dzięki kolego świetnie ciągnąłeś:-)
Na końcu myślałem że rzucę rower i go rozjadę samochodem, dwa razy.
Fajnie się jechało w takiej grupie, udany wypad tylko te opony.