Marzec, 2010

Wieża Quistorpa

Wtorek, 30 marca 2010 · dodano: 30.03.2010 | Komentarze 0

Miałem zrobić rozjazd po niedzielnej wyciecze, ale wyszyły mi interwały. Pojechałem w teren, jak zwykle na Wieże Q, dzisiaj podjechałem chyba siedem razy. Za którymś razem straciłem rachubę który to już raz.
W Szczecinie jeszcze sporo śniegu, jak widać na zdjęciu.

30 Marca - Szczecin Gubałówka © mm85

30 Marca - Szczecin © mm85

Wyminąłem kasetę w przełajowce na 11-21 zamiast 12-28 i korbę na większą :D

Kaseta 11-21 © mm85

Sport to Zdrowie

Niedziela, 28 marca 2010 · dodano: 28.03.2010 | Komentarze 10

Dzisiaj pobiłem swój życiowy rekord i nie chodzi o prędkość maksymalną a o najdłuższą wycieczkę.
Jak zwykle pojechałem o 10 na Głębokie, zjawiła się grupka 14 kolarzy. Pojechaliśmy do Niemiec, jak zwykle nie zapamiętałem nazw miejscowości, brzmią jakoś tak obco :) Na pewno był Ahlbeck, Rieth, Hintersee, Blankensee. Z powrotem na głębokim zostało już tylko sześć osób, reszta się pogubiła :)
Dzisiaj jechało mi się bardzo dobrze, do tego stopnia że największa zębatka z przodu okazywała się za mała. Jechałem na najtwardszych przełożeniach i nie czułem zmęczenia. Nie przeszkadzały górki i wiatr, ale tak tylko do połowy treningu, dalej już było ciężej.
Nie czuje się jak bym przejechał taki dystans, myślałem że będzie gorzej. Do tego jest to piąty trening z rzędu, zaskoczył mnie mój organizm - pozytywnie oczywiście :D

Peleton © mm85
Kategoria Slick, Trening

Puszcza Wkrzańska – Wieża Quistorpa

Sobota, 27 marca 2010 · dodano: 27.03.2010 | Komentarze 2

Lubię to uczucie gdy nagle przednie koło staje w miejscu, tylne się podnosi. Ja lecę przez kierownicę jak Supermen, dobra powiedzmy jak małpa :)
Zjeżdżam z górki widzę błoto, myślę sobie przejadę. Okazało się mega głębokie, koło się wbiło a ja poleciałem.
Dzisiejsza trasa, prawie identyczna jak wczoraj, z tym że dziesięć razy podjechałem pod wieże Q

Po srogiej zimie z mostka, wiele nie zostało a ze strumyka zrobiła się mała rzeka.

Tyle został z Mostka © mm85

Tak wyglądał w maju.

Nowy Most © mm85

Puszcza Wkrzańska

Piątek, 26 marca 2010 · dodano: 27.03.2010 | Komentarze 1

To samo co wczoraj, Lasek Arkoński, Wieża Quistorpa. Dzisiaj nikt nie strzelał karabinami, za to jakiś świr jeździł motorem ( w parku ). Znowu pozjeżdżałem z trasy DH na wieży Q, dzisiaj zawstydziłem jakiś chłopaków na fulach. Korciło mnie żeby ich zapytać, czemu oni wpychają te rowery na górę, zamiast podjeżdżać. Za którymś razem zjeżdżając, zapomniałem wyłączyć blokadę skoku w rock shock.

Zielony Szlak © mm85

Puszcza Wkrzańska – góra i dół

Czwartek, 25 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 1

Wyszedłem z domu w bluzie, słonce tak dawało czadu że musiałem zawrócić i jechać w krótkim rękawku. Widziałem kogoś w kurtce zimowej na rowerze – wszystko byle by spalić więcej Karoli :)
W lesie śniegu już prawie całkiem stopniał, widać wiosnę coraz bardziej – jak można wyrzucać śmieć do lasu, widać teraz straszny syf.
Podjechałem sobie pod wieże Quistorpa, a z niej wyskakuje człowiek ( nie dziecko, no może tyko na umyśle ) z karabinem i celuje we mnie. Tu taj sobie pomyślałem, nie cenzuralne słowa :) Olałem go i jeszcze sobie pozjeżdżałem i podjeżdżałem kila razy. Teraz są tam fajne nowe trasy, dosyć trudne technicznie do zjeżdżania.
Na koniec, wyrwałem linkę z tylnej przerzutki, całe szczęście blisko domu

Wyrwałem linkę © mm85

Drzewko do kominka © mm85

HR max:182 ( 92%)
HR avg:159 ( 81%)
Kalorie: 3566 kcal

Pod Wiatr

Środa, 24 marca 2010 · dodano: 24.03.2010 | Komentarze 6

Miałem jechać z kolegą do Niemiec na szosę, ale się nie wyrobiłem w czasie i później pojechałem sam. Chociaż dzisiaj nikt mnie nie spowalniał i mogłem jechać swoim tempem:) Żartuje samemu na szosie jest bardzo ciężko. Po drodze spotkałem ponad dziesięciu kolarzy, oczywiście wszyscy jechali w drugą stronę. Do Niemiec pojechałem przez Dobieszczyn, dalej zaczął się jazda pod wiatr i tak aż do domu. Przejechałem przez miejscowość Löcknitz i wróciłem przez Lubieszyn. Mapka przedstawia mniej więcej jak jechałem.

Granica Polsko - Niemiecka © mm85

Wjazd do miejscowości Löcknitz © mm85

Przejście graniczne w Lubieszynie © mm85
Kategoria Slick, Trening

Puszcza Wkrzańska

Poniedziałek, 22 marca 2010 · dodano: 22.03.2010 | Komentarze 0

Wiosna, bardzo fajna była dzisiaj pogoda, żal było by nie iść na rower. Kolega mnie namówił na wycieczkę do Puszczy Wkrzańskiej i Lasku Arkońskim. W lesie coraz mniej błota, gdzieniegdzie leży tylko śnieg.
Oczywiście musiałem mieć przygodę, podjeżdżam sobie pod górkę i naglę się zsunąłem, dokładnie to nie wiem jak to się stało, wałem kolanem w kierownice i wylądowałem na plecach, ale żeby pod górkę się wywrócić.
Po sobotniej jeździe w deszczu licznik pokazał niezłą prędkość maksymalną, ponad czterysta na godzinę, podejrzewam że bym nie przeżył takiej prędkości na rowerze. Ciekawe czemu się pojawiła taką prędkość.

Rekord Prędkości Maksymalnej w Deszczu © mm85

Z takiej małej górki sprowadzać rower © mm85

Deszcz

Niedziela, 21 marca 2010 · dodano: 21.03.2010 | Komentarze 3

Dzisiejszy trening zaczął się o godzinę za wcześnie, wychodzę z domu zaczyna padać. Dojeżdżam na umówione miejsce spotkania, czeka już kolega na mnie i ruszamy w trasę. Zaczyna padać mocno, zdecydowanie mocniej jak wczoraj, postanawiam przeczekać, w jakimś leśnym schronieni i tak mi na głowę padało. Czekamy, nie przestaje lać deszcze, mam dość i jadę do domu. Jak wróciłem do domu to się rozpogodziło, cały przemoknięty już nie miąłem ochoty na dalszą jazdę.
Deszcz © mm85

HR max:192 ( 97%)
HR avg:151 ( 77%)
Kalorie: 2542 kcal

Mokro

Sobota, 20 marca 2010 · dodano: 20.03.2010 | Komentarze 6

Wiedziałem że dzisiaj będzie padało ale nie myślałem że tak z moknę. Od samego początku padał deszcz. Na Głębokim było ponad dziesięć osób, ale połowa pojechała do lasu, reszta jeszcze gdzieś indziej. Zostało na czterech czy czworo?? Udaliśmy się tradycyjnie do Niemiec, niestety na pierwszym rondzie jeden z kolegów zrezygnował i zawrócił (deszcz padał czy coś). Dalej przez Dobrą przejście graniczne w buku, z Blankensee do Bismark – naprawdę przyjemny odcinek drogi są górki:) Następnie Lubieszyn za nim skręciliśmy w drugą w lewo żeby ominąć kocie łby i wyjechaliśmy w dobrej. Do Głębokiego jechaliśmy razem, a dalej już każdy sam. Do domu dotarłem cały przemoknięty, o dziwo licznik i pulsometr działają bez zarzutów w taką pogodę.
Kategoria Trening, Slick

HR max:195 ( 99%)
HR avg:154 ( 78%)
Kalorie: 3387 kcal

Ahlbeck

Czwartek, 18 marca 2010 · dodano: 18.03.2010 | Komentarze 3

Dzisiejsza wycieczka wyszła do Ahlbeck. Mieliśmy jechać do Rieth’u, ale tak pokierowałem kolegów dookoła przez miejscowość z tytułu. I już nie mieli ochoty dalej jechać więc zawróciliśmy.
Śmiesznie dzisiaj było wyjechaliśmy naprzeciw jednemu z kolegów, on jedzie machamy mu a on odmachał i dalej pojechał, myślałem że pęknę ze śmiechu. Nie ma lekko dogoniliśmy go i jechaliśmy razem.
Super pogoda, czuć wiosnę cieplutko i przyjemnie.

Ale dużo spaliłem kalorii, czy to możliwe?