HR max:182 ( 92%)
Podjazdy:240 m
Kalorie: 1031 kcal
Rower:Colnago

Dwa razy po czternaście (2x14)

Środa, 15 stycznia 2014 · dodano: 15.01.2014 | Komentarze 2

Rano do Lidla po śniadanko i na Gdańską. Wieczorkiem z Gdańskiej do Przęsocina, dawno tak po ciemku nie jechałem na rowerze, cały czas miałem uczucie/przeczucie że ktoś mnie przejedzie samochodem. Dotarłem cały do domu, najgorszy odcinek od Tesco na Szosie Polskiej do Przęsocina - Ciemność. Lampka Sigma Micro może i sygnalizuje innym uczestnikom ruchu gdzie jestem, ale dziur w drodze nie oświetla, nawet nie wiedziałem że ich aż tyle jest, muszę znowu koła pod centrować albo od dać do serwisu.

Zmiana kasety z przełożeniami najmniejszymi jakie chyba tylko mogą być (11-21) na bardziej turystyczną, wręcz MTB (11-28) cały czas sprawia frajdę i raduje na podjazdach, dziwnie to jakoś chodzi, strasznie czuć zmianę przełożeń, szarpanie.
Zamontowałem czujnik kadencji, będę wiedział jak szybko kręcę korbami.

Colnago szoso przełajówka coś mi nie pasuje w pozycji, geometrii tego roweru, trudno to wytłumaczyć nawet sobie. Czy to zła długość mostka, za wysoko siodełko, za nisko kierownica. Może musi być nie wygodnie, albo złej kucharce sul zasłona czy jakoś tak :D
Gdzie w Szczecinie i okolicach można się zgłosić do jakiegoś speca od bikefittingu ( dopasowaniu pozycji i geometrii rowerowej )

Zimno w uszy, kolana i głowę, muszę pomyśleć o cieplejszych spodniach, czapce i rękawiczkach.

Wały Chrobrego na prawo

Nowa kaseta 7 Shimano © mm85

AVG. CAD 75

srk23
| 14:28 piątek, 17 stycznia 2014 | linkuj Ja również uważam, że ścieżka byłaby zbawienna dla rowerzystów w tym miejscu, a zarazem umożliwiła wielu chętnym rowerzystą z Szosy Polskiej i Pokoju, które bardzo prężnie się rozwija i zasiedla (ale to sfera marzeń).
davidbaluch
| 08:25 czwartek, 16 stycznia 2014 | linkuj To fakt, pomiędzy Przęsocinem a Szosą Polską przydałaby się DDR-ka. Oj przydała. Tak naprawdę przydałaby się aż do Komuny Paryskiej, bo Bogumińska dla rowerzystów to też bardzo niebezpieczny odcinek.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sciuz