HR max:204 (104%)
Rower:Colnago

Ciężko

Niedziela, 9 lutego 2014 · dodano: 10.02.2014 | Komentarze 0

Udało mi się wyskoczyć na rower, pogoda super jak na te porę roku, chyba już po zimie. Wyjechałem z domu w pół do dziesiątej, myślę sobie może zdarzę na Głębokie i ogień, piętnaście kilometrów do pokonania w trzydzieści minut. Byłem na miejscu 10:02 widziałem jak kolarze odjeżdżali, szybko ich dogoniłem było chyba z trzydzieści osób. Puls wskoczył na 204, ale jak złapałem koło spadł na 180. Dojechaliśmy do ronda w dobrej tam grupa się rozdzielił na jadących prosto i w lewo, pojechałem w lewo i to był błąd do Lubieszyna trzymałem się z nimi dalej już nie dałem rady, mimo spokojnego tempa.
Z Lubieszyna skręciłem w stronę Dobieszczyna, strasznie mnie wytrzęsło na bruku z małej kostki, dalej dziura przy dziurze, lepiej jechać przez Niemcy. Nogi coraz bardziej bolały jak nigdy, zaczęły łapać mnie skurcze, miałem ochotę położyć się w rowie z boku i leżeć sobie.
Najgorszy był podjazd z Polic do Przęsocina jechałem już tak wolno że gps myślał ze stoję w miejscu i co chwile się wyłączał.
Dawno nie miałem tak dosyć roweru i się tak nie wykończyłem. Niestety nie zrobiłem żadnych zdjęć, najpierw nie miałem czasu a potem było mi zbyt zimno.