Podjazdy:150 m
Rower:Colnago

Sobota - Wekend

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 31.05.2014 | Komentarze 2

W końcu sobota, tradycyjnie pojechałem do pracy i z powrotem. Strasznie mnie wypi... znaczy zmarzłem, niby słonce i bez wiatru, wyskoczyłem na gołą łydę i rękaw. Za bramom nie miła niespodzianka, ciemne chmury i wiatr, czasu  było już mało to nie zawracałem.
Dojechałem za wcześnie, zrobiłem małą sesje na Wałach i na Wyspie Puckiej. W drodze powrotnej już się rozpogodziło i było git majonez.
Zmieniłem największą zębatkę czy też koronkę na korbie na 54 zęby, jest moc. Ciekawe czy są jeszcze większe, bo zaczyna mi brakować :)
W maju zrobiłem najwięcej kilometrów na ten rok, według Endomondo 322km
Dodałem Zdjęcia w kocu do opisu wycieczki, sobota co lepszego do roboty jak zmniejszać fotki :D

Kupiłem na allegro starą ramę Romet Kormorana, chce zrobić ostre koło, tylko czy to się nada na codzienne dojazdy do pracy, najgorzej pod Strzałkowską czy Kościelną podjeżdżać będzie.

Chętnie przyjmę, kupie okazyjnie pozostałe graty, baranka, mostek, sztyce, siodełko, koła, korbę, i co tam tylko potrzeba do realizacji projektu Ostro :D Kurcze może lepiej było kupić gotowy rower :) Nigdy nie jeździłem na rowerze torowym czy ostrym bez hamulców, ciekawe czy mi przypasuje:D

Tory na wyspie puckiej w Szczecinie
Tory na wyspie puckiej w Szczecinie © mm85

Szczecin Wyspa Pucka Tory
Szczecin Wyspa Pucka Tory © mm85

Nowa koronka czy tam zebatka 54 zęby jest moc :D
Nowa koronka czy tam zebatka 54 zęby jest moc :D © mm85

Hamulce Cantilever XTR i Czerwona podkładka jest lans
Hamulce Cantilever XTR i Czerwona podkładka jest lans © mm85

mm85
| 15:44 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Zdjęcia robię telefonem czy tam smartfonem Samsung Galaxy S5
jotwu
| 06:46 niedziela, 1 czerwca 2014 | linkuj Sympatycznie wyraziłeś swoje zdanie na temat kilometrów, które przejechałem w maju a jest to tylko wypadkowa wolnego czasu i nałogu o nazwie "cykloza". Ciebie podziwiam za to, że z taką pasją radzisz sobie z konfiguracją roweru, wiesz wiele na temat przydatności poszczególnych typów części, bo aż tak daleko moja cykloza niestety nie sięga i wszelkie naprawy, wymiany części itp. to dla mnie konieczność korzystania z pomocy warsztatów, co oczywiście kosztuje. Ciekawy jestem jakim aparatem robisz zdjęcia - podobają mi się. Pozdrawiam - Janusz

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa licas