Mały Książę

Środa, 6 maja 2009 · dodano: 06.05.2009 | Komentarze 5

Postanowiłem nadrobić lektury zamiast muzyki słuchałem dzisiaj małego księcia czytanego przez Piotra Fronczewskiego. Nawet się fajnie jedzie z książką w tle. Pojechałem na Głębokie, Wieża Quistorpa, dookoła jeziora Głębokie znowu Wieża Quistorpa trzy razy podjazdy i zjazdy, znalazłem w lesie dom Alberta. Powrót do domu bo zaczynało kropić i robiło mi się zimno. W lesie wiatr narobił trochę spustoszenia.
Las Arkoński © mm85

Wieża Quistorpa © mm85
Kategoria Trening

kosma100
| 22:28 środa, 6 maja 2009 | linkuj "Mały Książe" to jest za!%^$^%!#%#$&^@!%$#^%$^&%^&@$ książka czyli bardzo ale to bardzo mi się podobała ;-)
Mam ją w swojej biblioteczce ;-)
mm85
| 22:10 środa, 6 maja 2009 | linkuj Cegły to podobno robota alianckich nalotów bombowych, jutro spróbuje jechać z Panem Tadeuszem dopiero będzie NRUB :-)
Kajman
| 21:54 środa, 6 maja 2009 | linkuj Dobra książka to jest to:) Przyjemne z pożytecznym. Mam nadzieję, że te cegły to nie wiatr:(
wober
| 19:52 środa, 6 maja 2009 | linkuj Ja bym chyba zasnął przy książce na rowerze :)
normalnie NRUB :P
E.M. | 19:43 środa, 6 maja 2009 | linkuj Mały Książe ; moja kochana książka / oddam z dedykacją książkę /

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa niema