HR max:193 ( 98%)
HR avg:169 ( 86%)

Puszek

Piątek, 8 maja 2009 · dodano: 08.05.2009 | Komentarze 5

Przęsocin, Trzebież przerwa na plaży, ale mi wyszła średnia do Trzebieży, na oponach traktorach. Dalej pojechałem do miejscowości Myślibórz Wielki ale tam nie ciekawie, ledwo zobaczyłem jezioro. Po drodze spotkałem miłośnika dwóch kółek ale nie dałem rady jechać jego tempem :-) Z Myśliborza dalej do Nowego Warpna straszna droga dziura obok dziury. Zdjęcie pod tablicom i dalej w drogę zaczął mnie atakować w mordewiatr, w Trzebieży się rozpadało mały kryzys, chwila zwątpienia ale dojechałem do domu, z Polic powrót lasem.
Mam nową podstawkę pod pulsometr, Puszek świetnie się spisuje :-)
Nowa podstawka pod pulsometr © mm85

Puszek w Trzebieży © mm85

Nowe Warpno © mm85
Kategoria Trening

maciek320bike
| 20:26 piątek, 8 maja 2009 | linkuj Na takie "puszka" napewno bym nie wpadl. Ost. nie jezdze z pulsometrem, ale jak jezdizlem to mialem na rece. Teraz musze wymienic baterie i znowu zaczne smigac:):), tylko musze cos wymyslic bo urwalem uchwyty mocujace pasek do pulsometru. Pozdro
wober
| 20:19 piątek, 8 maja 2009 | linkuj Puszek okruszek :D
maciek320bike
| 18:51 piątek, 8 maja 2009 | linkuj Hmm mam taki sam licznik (tez czarny) i identyczny pulsometr:)
E.M. | 18:45 piątek, 8 maja 2009 | linkuj Puszek , gdzie i za ile chcę mieć puszka -;)
jotwu
| 16:44 piątek, 8 maja 2009 | linkuj Jeździsz wręcz wyczynowo a Myślibórz Wielki to osada z daczami bogatych ludzi ze Szczecina, często pracownikami sądowymi.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciepo