HR max:188 ( 95%)
HR avg:152 ( 77%)

Cross Country

Czwartek, 14 maja 2009 · dodano: 14.05.2009 | Komentarze 2

Dzisiaj kilka podjazdów,podjazd ślimak koło papierni w Skolwinie fajny widok na Odrę. Znalazłem super techniczny zjazd połowę udało się nawet zjechać. Na końcu jakaś fabryczka, zamknięta brama, w płocie drut kolczasty ale udało się przejść. Dalej podjazd Kościelną i Policką jest dość wymagający, ciekawe czy gdzieś w Szczecinie jest dłuższy i cięższy podjazd. Skoczyłem jeszcze na Szczecińską Gubałówkę. Słonce zaszło zrobiło mi się zimno postanowiłem wracać do domu.
Cross Country © mm85

Skolwin Nad Odrą © mm85

Super Zjazd Techniczny © mm85

Skolwin Fabryczka © mm85

Gubałówka © mm85
Kategoria Trening

jotwu | 17:10 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Niespokojny duchu - widać niezmiennie wybierasz trudne podjazdy i ciągle szlifujesz formę. Mam parę zdjęć z Przęsocina, lubię też dojeżdżać do Twojej miejscowości od strony Warszewa, polami - byle tylko byle tylko nie było błota. Robisz coraz ciekawsze zdjęcia. Niebo z chmurami - nie każdemu to wychodzi. Pozdrawiam.
wober
| 22:38 czwartek, 14 maja 2009 | linkuj No zjazd dobry :) pięknie zielony

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa oczyc