XC Gryf

Niedziela, 17 maja 2009 · dodano: 17.05.2009 | Komentarze 3

Dzisiaj wystartowałem pierwszy raz w zawodach XC. Trasa bardzo ciekawa dużo podjazdów i zjazdów. Wpadłem w krzaki ręka podrapana, wygląda jak by mnie kot molestował, jeszcze wpadłem w barierkę drewnianą na podjeździe masakra. Z okrągłego rogu zrobiło się jajko. Szkoda że nie było losowania nagród, mimo tak wysokiego startowego.
Mój czas 1.32 straty 11min.

Pucharki © mm85

Dziadki Startują XC Gryf © mm85

Oczekiwanie na nagrody © mm85
Kategoria Trening, Zawody

Tomek | 20:25 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Gratuluje wyniku :) nieźle mi dołożyłeś
mm85
| 19:54 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Zmęczenie, szybkość, ucieczka przed goniącymi, brawura troszkę:-)
jotwu | 19:43 niedziela, 17 maja 2009 | linkuj Dzięki za fotki z XC "Gryf" - byłem pewny, że będziesz startował tylko jestem zaskoczony tą masakrą, o której piszesz. Miałeś pecha, czy może jechałeś zbyt brawurowo, czemu bym się nawet nie dziwił. Gdyby coś było z tej imprezy w naszej telewizji, to daj mi znać. Jutro kupię szczecińskie gazety, że poczytać o szczegółach. Pozdraewiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kojni