HR max:196 (100%)
HR avg:150 ( 76%)

Puszcza Bukowa

Niedziela, 24 maja 2009 · dodano: 24.05.2009 | Komentarze 3

Pojechałem pod Turowskiego, tam z kolegami pojeździliśmy po puszczy bukowej. Powrót z woberem na Głębokie, tam pokazałem mu kilka podjazdów, powrót do domu
Trasa Zamkowa © mm85

Piwko © mm85

Przerwa © mm85
Kategoria Trening

jotwu
| 18:35 niedziela, 24 maja 2009 | linkuj Żeby dojechać z Przęsocina do Puszczy Bukowej musisz przejechać cały Szczecin, gdzie ruch jest zawsze obrzydliwy, więc ciągle jesteś narażony na "kulturę" buraków. Ja wyjeżdżam w niedziele o ósmej rano i nie przez miasto, tylko przez las "gdzieś tam" na północ lub zachód i tylko przy powrocie wpadam na niedzielne tłumy. Dobrze, że mi przypomniałeś, że na zdjęciu jest Alf.
| 17:52 niedziela, 24 maja 2009 | linkuj A do setki było tak blisko -:) Młodzież szaleje - gdzie Puszcza Bukowa, a gdzie Głębokie.Żelazna kondycja, co zresztą wcześniej skomentował wober. Fajne zdjęcie z Trasy Zamkowej.
wober
| 17:39 niedziela, 24 maja 2009 | linkuj nie wiem co bierzesz ale musisz mi dać numer do swojego dilera :D
Pod te górki to pędzisz jak szalony.......

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iemja