Puszcza Wkrzańska

Sobota, 5 grudnia 2009 · dodano: 05.12.2009 | Komentarze 0

Podejrzewam że z planowanych dziesięciu tysięcy nic nie będzie, zejdźmy na ziemie. Chce zrobić chociaż sześć tysięcy. Pojechałem dzisiaj za kilometrami, nie wyszło bo się tak fajnie jechało i podjechałem pięć razy pod wieże w Lasku Arkońskim, średnia spadła, takie podjazdy bardziej wyczerpują.
Może jutro zrobię sobie wycieczkę za kilometrami i średnią, znaczy szosowo. No chyba że znajdą się jacyś chętni na jazdę w terenie, włącznie ze mną :-)
Spotkałem kolegę z dziewczyną na rowerach ale pojechaliśmy w innych kierunkach.
Zastanawiam się czemu większość przeze mnie widzianych par, jedzie w dosyć dziwny sposób dla mnie – znaczy on z przodu a ona za nim dziesięć metrów.
Miałem zrobić więcej zdjęć , niestety baterie padły. Co ciekawsze wyciągam z pochwy zapasowe i zero prądu. Pojawiło się pytanie w mojej głowie - czy jestem aż tak inteligentny i woziłem rozładowane akumulatorki :) Związku z tym do tych co tylko czytają a nie jeżdżą - Kochani musicie sobie wyobrazić jak fajnie jest w lesie na rowerze i przyjemnie się jeździ:-p