Puszcza Wkrzańska

Niedziela, 6 grudnia 2009 · dodano: 06.12.2009 | Komentarze 3

Powtórka z wczoraj, w prawdzie umówiony byłem z kolegom na wspólną jazdę, ale podejrzewaliśmy intensywne opady deszczu. Więc postanowiłem się wybrać na krótką wycieczkę w towarzystwie tylko dwóch pedałów :)
W drodze na Głębokie na trafiłem na zorganizowane mistrzostwa w biegach przełajowych, tłumów nie było jakaś taka niedzielna impreza :-)
Oczywiście musiałem podjechać pod wieże w lasku, aczkolwiek tym razem tylko raz. Dla odmiany pojechałem dokoła jęzora Głębokiego. Co nie było wcale takim fajnym pomysłem, wole omijać drzewa zamiast turystów. Byłem w szoku gdy na plaży zobaczyłem kąpiących się ludzi w zimnej wodzie.
W drodze powrotnej przebiłem sobie dętkę, zastanawiam się jak to się stało na tak grubych i ciężkich oponach i na błoci.
Zdjęcie przedstawia wóz serwisowy biegaczy
Zawody w Biegach Przełajowych w Szczecinie © mm85
Kategoria Trening

Misiacz | 14:39 piątek, 11 grudnia 2009 | linkuj Witaj - nazwa miasta jest w tytule wpisu i w pierwszym zdaniu - czyli Tuluza :) Pozdrawiam!
mm85
| 07:06 poniedziałek, 7 grudnia 2009 | linkuj Z taką lampeczką, zjeżdżałeś:) no to ja już wracałem. Swoją drogą to po kilku nastu dniach przerwy, ledwo podjechałem pod tom górę.
Zajrzyj czasem na Forumrowerowe.org - Zachodniopomorskie na jakąś wspólną ustawkę.
Pozdrawiam
adpol
| 21:09 niedziela, 6 grudnia 2009 | linkuj hej, mijaliśmy się kilkaset metrów dalej... :) Zjeżdżając zastanawiałem się czy ten odcinek jest zamknięty, ze względu na Zawody, no ale... ;)

pozdrawiam,
adam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bbawi