Morsy

Niedziela, 20 grudnia 2009 · dodano: 20.12.2009 | Komentarze 7

Myślałem że na 11 jestem umówiony z kolegami na polanie harcerskiej, nikt się nie zjawił. Pojechałem na Głębokie, kąpiący się ludzie w jeziorze przyciągali moją uwagę i mnie zawstydzili. Pomyślałem pojeżdżę sobie po zamarzniętej wodzie, może wpadnę i zostanę morsem. Spotkałem znajomych i odciągnęli mnie od pomysłu przejechania całego jeziora. Po podniecaliśmy się ludźmi kąpiącymi się w zimnej wodzie i pojechaliśmy na Szczecińską Gubałówkę w celu konsumpcji grzanego winka :-) Dalej już nasze drogi się rozstały, więc zacząłem wracać do domu. W drodze powrotnej spotkałem następnego miłośnika pedałowania i razem pojechaliśmy do Skolwina. W tej miejscowości już miałem dosyć i wróciłem do domu.
Jak mi Oscar Przyśle zdjęcia to może będzie więcej :-)

Kąpiel Morsów © mm85

Trudny Przełaj © mm85
Kategoria Trening

tatanka
| 20:50 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj o rety, hardkorowcy i hardkorowczynie!:D Pewnie potem nie mają żadnej głupiej grypy, że o katarze nie wspomnę...
mm85
| 09:50 poniedziałek, 21 grudnia 2009 | linkuj Czy jeden kieliszek czerwonego wina powoduje już niebezpieczne promile?
Kajman
| 22:58 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj No pięknie!!! Przed kompem zimno mi się zrobiło:)
jotwu
| 16:32 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Oczywiście widziałem Ciebie i nawet się zastanawiałem czy jeżdżenie po lodzie nie jest zbyt ryzykowne. A wyglądasz reprezentacyjnie, z fantazją. Grzane wino a potem rower, oj też ryzykowne (promile).
meak
| 16:24 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Muszę przyznać, że bardzo dobrze rozumiem tego psa :D
vanhelsing
| 14:51 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj To się nazywa Hardcore !
rammzes
| 13:57 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj Co za ludzie! Podziwiam ich. Ja ubrany grubo trzęsę się z zimna a oni w majteczkach chlup do wody!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atmie