Rower:Colnago

Słoneczny Grudzień

Niedziela, 27 grudnia 2009 · dodano: 27.12.2009 | Komentarze 4

Dzisiaj pogoń za kilometrami czyli przejazd po szosie. Jak jedziemy na cienkich oponach to oczywiście do Niemiec. Udało mi się wyciągnąć Marka i Michał, dobrze bo samemu to bardzo nudno jest jechać na długich dystansach. Chłopaki słabo dawali zmiany, ale jeszcze ich nauczę jeździć w grupie :) Powalczyliśmy trochę o górskie premie, było fajnie.
Pogada była bardzo sprzyjająca, prawie już wiosna choć gdzie niegdzie jeszcze leży śnieg. W Niemczech oczywiście zdecydowanie cieplej, czyściej, fajniej, przyjemniej, kulturalniej, szybciej.

Trasa – Wyjazd z Przęsocina, stąd pojechałem inaczej jak zawsze, nie wybrałem trasy przez Police tylko przez Szosę Polską, za Hożą skręciłem w prawo. W końcu dotarłem do Andersena i do Miodowej. Głębokie, Tanowo, Dobieszczyn, Jakieś wioski w Niemczech, powrót przez Buk. Już końcową samotną drogę powrotną sobie skróciłem polami, w końcu rower przełajowy. Nie było to dobre rozwiązanie.
Przełaj na oponach 700 x 20C © mm85

Przerwa za Granicą © mm85

Granica Polsko Niemiecka © mm85
Kategoria Slick, Trening

Misiacz
| 14:13 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj Musiało nieźle wytelepać d...na takich oponkach na tym bruku z błotem :)
jotwu
| 07:22 poniedziałek, 28 grudnia 2009 | linkuj Dziękuję Ci za obszerne informacje na temat różnic w jeździe na rowerze w zależności od rodzaju roweru. Oczywiście wiem jak wyglądają opony w rowerach terenowych a że jeżdżę od lat na rowerach trekkingowych, więc z autopsji wiem jak kiepsko mi się poruszać w tak zwanym terenie, w czym jesteś ponad wszelką wątpliwość mistrzem. Wcale się nie dziwię, bo skoro masz do lasu 500 metrów, to nie mogło być inaczej. Pozdrawiam
| 19:20 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj No i znowu setka - moje uznanie. Maksymalna prędkość - wprost nie do wiary wysoka. Widzę, że tym razem "ekipa" była wyposażona w różnego rodzaju rowery i jestem ciekawy jaka jest różnica w jeździe ?
Maks
| 17:07 niedziela, 27 grudnia 2009 | linkuj Ten przełaj na cienkich to jest niezły hardkor ;)
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slocz