Po Chleb

Sobota, 23 stycznia 2010 · dodano: 23.01.2010 | Komentarze 4

Wczoraj przyszedł nowy amortyzator ROCK SHOX TORA 318 SOLO AIR, do mojego roweru. Stary XCM już nie dawał rady, zagrażał zdrowiu i życiu – złapał straszne luzy. W związku z brakiem czasu, a ogromną chęcią przetestowania go, pojechałem po chleb.
Wrażenia hm mm - nie czuje różnicy.
Chciał bym tak napisać, bo byłem zadowolony ze starego widelca XCM. Żyłem w wielkim błędzie, starego przedniego widelca nie można nazwać amortyzatorem, można go zwać ciężkim czymś, co się czasem ugina. Nie mogę się doczekać aż przetestuje amortyzator na jakimś ciężkim zjeździe w lepszą pogodę.
Zmieniłem opony na węższe, oryginalne Meridy i przednie koło wymieniłem na proste, posiadające 36 szprych a nie 32 jak poprzednie.

ROCK SHOX TORA 318 SOLO AIR © mm85

Nowa podkładka © mm85
Kategoria Spokojnie

Kajman
| 17:59 sobota, 6 marca 2010 | linkuj Oj:) Będzie przyjemnie poszaleć w terenie:)
kundello21
| 16:12 sobota, 6 marca 2010 | linkuj Tora to bardzo dobry sprzęt. Solidny widelec, a wcale nie taki drogi.
jotwu
| 18:27 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Zazdroszczę Tobie umiejętności samodzielnego usprawniania roweru, bo mnie zostaje Kadrzyński i wysokie koszty. Z przyjemnością oglądam Twoje fotki dotyczące sprzętu, to też dobra lekcja techniki dla mnie a oczy cieszy zwykle nienaganny, wręcz wystawowy wygląd Twojego roweru. Pozdrawiam.
speed565
| 15:17 sobota, 23 stycznia 2010 | linkuj Ja ten Amor męczę od 3 lat i mogę Cię zapewnić że po tym czasie chodzi tak samo płynnie jak kiedy był nowy. Tego nie da się powiedzieć o XCM i XCR.
Co prawda zaliczył dwa przeglądy. Poza wymianą gumki przeciw dobiciu i oleju nic nie było robione :)
Życzę długiego i przyjemnego użytkowania :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rdzie