h km/h:
Rower:

Odśnieżanie

Środa, 3 lutego 2010 · dodano: 03.02.2010 | Komentarze 5

Wyszedłem z domu, zauważyłem że napadało znowu bardzo dużo śniegu. Odnalazłem łopatę, taką leciutką aluminiową. Bo każdy gram się liczy zwłaszcza na dłuższych dystansach, w prawdzie nie robie tego zawodowo, ale dobra łopata to podstawa.
Zacząłem od chodnika przy głównej ulicy, bo tam ludki sobie chodzą do pracy a może będzie jechał ktoś na rowerze. Niech mają odśnieżane, dalej zaatakowałem samotnie drogę na podwórku, sporo tego śniegu było.
Na koniec odśnieżyłem koło domu, byłem pierwszy.
Bardzo udane odśnieżanie, jak znowu napada na pewno to powtórzę.

Nowy Model © mm85

mm85
| 06:40 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Myślałem że spowoduje tym wpisem jakieś większe oburzenie, no bo jak wpisywać km z biegania, nart, samochodu, odśnieżania, itp. do bikestats. Najpierw z takimi wpisami powinno się zrobić porządek a potem, zrobić coś z trenażerami.
meak
| 10:07 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Czego człowiek nie zrobi, żeby tylko nie wsiadać na trenażer ;)
kundello21
| 21:31 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Normalnie jak Forest:D taki Bikestatsowy Hehe
woody
| 21:15 środa, 3 lutego 2010 | linkuj mm85 cała łódź czeka na ciebie :D
thomash
| 20:11 środa, 3 lutego 2010 | linkuj Bardzo dobry trening :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piech