HR max:187 ( 95%)
Rower:

W Lesie

Piątek, 5 lutego 2010 · dodano: 05.02.2010 | Komentarze 3

Żartowałem, w domu – nuda. Prawie udany trening, gdyby nie telefon podczas symulacji podjazdu i pulsie 185. Musiałem natychmiast wyjść z domu na dziesięć minut.
Przeprowadziłem drobne modyfikacje roweru stacjonarnego, wymieniłem siodełko i dołożyłem rogi. W sumie doszło 250g z siodełka i 200g rogi, ale jakoś nie odczuwam żeby przez te parę gram ciężej się jechało:)))
Zdjęcia zrobione przed domem.
Jak to kiedyś, od kogoś usłyszałem „ Przyszli się za darmo na w.........” ale trzeba dokarmiać zwierzęta zimą :)

Sikorka Zimą © mm85

Nie ma to jak się za darmo najeść © mm85

Rogi © mm85
Kategoria Stacjonarny

jotwu
| 16:10 sobota, 6 lutego 2010 | linkuj Urocze fotki - nie ma jak to mieszkać pod lasem. Pozdrawiam prawie wiosennie.
triss
| 17:47 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj jaka ładna sikorka... aż by sie chciało ją po tych puchatych piórkach poglaskać ;)
Migdal
| 16:33 piątek, 5 lutego 2010 | linkuj Ładna sikoreczka :) Ja dzisiaj widziałem jastrzębia, nawet nie próbowałem mu zrobić zdjęcia bo napewno by zwiał ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa assal