Idź Precz Stacjonarny Rowerze

Środa, 3 marca 2010 · dodano: 03.03.2010 | Komentarze 7

Wczoraj postanowiłem wynieś rower stacjonarny, jakoś nie sprawia mi przyjemności jazda na nim i nie mam miejsca na taki wynalazek w domu. Dodatkowo jazda na tym rowerze, przyprawia mnie o ból kolana, na szosie mogę jechać cztery godziny i kolano akurat mnie nie boli.
Kolejny raz próbowałem pojeździć w lesie na rowerze MTB, dziś z większym sukcesem jak ostatnio. Niestety dalej w lesie jest ubity śnieg, po którym się bardzo ciężko jedzie, tam gdzie rozjeździli traktorami można jeździć w miarę komfortowo.
Miałem dwie poważniejsze wywrotki, zjeżdżam z górki dosyć szybko, wjechałem w ten ubity śnieg, straciłem równowagę i wylądowałem w rowie a kierownica obróciła się o sto osiemdziesiąt stopni i podrapała ramę roweru.
Druga poważniejsza – zjeżdżam z górki, wiedze zamarzniętą kałuże myślę sobie przeskoczę. Wylądowałem przednim kołem na środku tej kałuży, lód pękł a przednie koło wbiło się może na 30cm w błot. Konsekwencją tego było zatrzymanie się roweru w miejscu i wystrzelenie mnie z tylniego siodełka w powietrze. Daleko nie poleciałem bo jedne z wpinanych butów się nie wypiął.
Stwierdzam ze jeszcze na wypady w teren troszkę sobie poczekam. Dzisiaj byłem na Gubałówce, tyko jeden narciarz zjeżdżał sobie.
Leśni ludzie przyszykowali mi specjalny odcinek, tak zwany przełaj. Nawet im to wyszło.

Odcinek specjalny - Przełaj © mm85

Zima nie odpuszcza © mm85

Szczecinska Gubałówka Pustki © mm85
Kategoria Trening

kundello21
| 16:01 sobota, 6 marca 2010 | linkuj Wszyscy do lasu:D !
jotwu
| 17:54 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj Niespokojny duchu - masz rację rower stacjonarny, to jednak nie rower, co najwyżej jego namiastka. A do Gubałówki masz bardzo ciekawy dojazd. Lubię leśny odcinek z Przęsocina przez Osów do Głębokiego.
meak
| 13:13 czwartek, 4 marca 2010 | linkuj Muszę u Ciebie przejść kurs samoobrony rowerowej. Co chwilę leżysz i nic Ci nie jest. Ja raz mocniej zahamowałem i klops ;)
szatan21292
| 21:12 środa, 3 marca 2010 | linkuj To ty kozak jesteś jak już do lasu się ładujesz :) ja puki co tylko na szosie śmigam :( od nowego roku juz ponad 1000km :D
robin
| 18:45 środa, 3 marca 2010 | linkuj Też nie lubię trenażera ale jest lepszy niż nic :)
mm85
| 16:51 środa, 3 marca 2010 | linkuj Drogi Ktosiu :)
Na nowej trasie gryfa ma zabraknąć mojego ulubionego odcinka przełajowego, nowa trasa będzie.
KTOŚ ;-) | 16:02 środa, 3 marca 2010 | linkuj Hihihi no ten odcinek specjalny rewelacja :-)
To takie przygotowania do GRYFA ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wlrek