Rower:Colnago

Nie ma lekko

Niedziela, 7 marca 2010 · dodano: 07.03.2010 | Komentarze 4

Dzisiaj prawie to samo co wczoraj, Głębokie na 10 pojechałem przez Szosę Polską, Andersena i Miodowa. Już objaśniam co to za różnica dla tych co nie znają okolicy. Jak pojadę przez Police, Leśno Górne i Pilchowo, zaraz po wyjściu z domu mam dosyć stromy i długi zjazd prowadzący do Polic, jestem jeszcze nie rozgrzany i jest bardzo zimno. Za to jak pojadę w drugą stronę znaczy przez Szosę Polską, to ten odcinek jest w miarę równy i zdarzę się spokojnie rozgrzać. Niestety ruch samochodów na tej trasie jest zdecydowanie większy. Zjazd z górki czeka mnie dopiero po jakiś 15km, a co zabawne i tak dzisiaj strasznie zmarzłem jak z niego zjeżdżałem.
Zjawiło się tylko sześć osób, byłem trochę za wcześnie, poczekaliśmy na jakiś spóźnialskich. Następnie jak ruszyliśmy, a koledzy ruszają powoli jak lokomotywa, to było tak bardzo zimno. Ale już za niemiecką granicą zrobiło się dużo cieplej, wiadomo tam mają te podgrzewane asfalty :) Trasa taka jak wczoraj tylko że nie zawracaliśmy i pojechaliśmy przez Dobieszczyn – co było błędem. Jak wjechaliśmy do naszego kraju dokładnie parę metrów za granicą, skończył się suchy asfalt i pojawił się ubity zamarznięty śnieg na drodze i tak aż do Tanowa. Dalej pojechaliśmy na Police, tam odbiłem w stronę domu a reszta pojechała na Głębokie przez Leśno Górne.
Podjazd pod górę z Polic do Przęsocina wydaje się z każdym tygodniem coraz łagodniejszy i krótszy :)
Fajnie się jeździ z tą grupą, nawet podoba mi się że cały czasz jedziemy, tylko brakuje mi przerwy żeby zrobić jakieś fajne zdjęcie pokonywanych krajobrazów. Może będę krzyczał stójcie stójcie, muszę zrobić zdjęcie na Bikestatsa:)
Albo kondycja albo ciekawe fotki :)

Grupa z Głębokiego © mm85
Kategoria Slick, Trening

siwiutki
| 21:22 niedziela, 7 marca 2010 | linkuj Mam takie same odczucia. Jak kiedyś pojechałem do Niemiec, gdzieś w tych naszych okolicach, to od razu więcej bocianów się pojawiło. Z kolei zaraz za granicą Słowacką nagle nie pada. Jednym słowem ch*jnia u nas na całej linii ;)
pozdr!
Misiacz | 19:30 niedziela, 7 marca 2010 | linkuj Co do tego kierowcy. Wysiadł z szoferki na przystanku, przyszedł do mnie i mędrkował, że roweru nie wolno trzymać równolegle do siedzenia, bo to jest niewłaściwe, a w tzw. miejscu na wózki, które są tak małe, że rower stoi skosem i blokuje przejście. Bardzo genialny pomysł :) Poza tym burczał jak neandertalski burak, że jak rower jest za duży, to się nie wozi go autobusem - czyli zapewne można wozić tylko dziecinne rowerki wg tego mądrali.
Gratuluję średniej!
mm85
| 15:13 niedziela, 7 marca 2010 | linkuj Dzisiaj tak gonili że na końcu zostało tylko dwóch, reszta się po urywała:)
kundello21
| 14:33 niedziela, 7 marca 2010 | linkuj Gonią nieźle:) przydała by mi sie taka grupa hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tepez