Zaplatanie Koła

Sobota, 13 marca 2010 · dodano: 13.03.2010 | Komentarze 5

Nie polecam samemu zaplatać koła, dodatkowa ta usługa powinna kosztować 100zł a nie 30zł.
W rowerze przełajowym zużyła, zatarła się przednia piasta Dura Ace, jakiś czas temu rozwaliłem przednie koło od Meridy (pokrzywiłem) została dobra piasta. Postanowiłem samemu przełożyć piastę i dać tylko do centrowania, w końcu piętnaście złoty na ulicy nie leży. Rozebrałem dwa koła, przełożyłem piastę i zaplotłem na nowo, wyglądało wszystko dobrze. Niestety w serwisie powiedzieli że coś źle zrobiłem, a konkretnie ze z jednej strony ledwo łapie nypel a z drugiej wkręca się do końca.
W związku z przesunięciem naprawy koła na późniejszy termin, zostałem zmuszony pojechać na trening Meridą. Nie chciało mi się zmieniać opon na slicki, bo rower na takich wygląda P…
Jechało się fatalnie, strasznie ciężko, niewygodnie, zaczęły mnie boleć nogi, jak bym pierwszy raz jechał na rowerze. Dojechałem z grupą do jakieś wioski w Niemczech , tam z jednym kolegą zawróciliśmy a reszta pojechała dalej. Kolega okazał się dosyć mocny, dla mnie i tak ledwo wróciłem do domu, zajechany, zmęczony jak po jakimś mega maratonie.
Zastanawiam mnie co było przyczyną, braku energii, czyżby zmiana roweru z przełajowego na MTB, miała tak ogromny wpływ na moją siłę, raczej jej brak, a może porostu zły dzień.

Składam koło © mm85

Koło złożone, operacja wymiany piasty zakonczona sukcesem © mm85

Merida na Głębokim © mm85
Kategoria Trening

mm85
| 16:14 niedziela, 14 marca 2010 | linkuj Dobry artykuł dzięki, ale i tak wolał bym na drugi raz stracić te 15zł :)
vanhelsing
| 10:44 niedziela, 14 marca 2010 | linkuj Najłatwiej zaplatać na 4 krzyże, to nie jest takie trudne jak się ma dobrą instrukcję. Ja korzystałem z tego i nawet się udało, potem próbowałem sam wycentrować, ale bez centrownicy jest bardzo trudno, dlatego oddałem do serwisu.
jotwu
| 17:02 sobota, 13 marca 2010 | linkuj A nazbierało się 79 km - podziwiam. Wymiana szprych - w życiu bym się do tego nie zabrał.
mm85
| 14:58 sobota, 13 marca 2010 | linkuj lukaszm Tak nawet go miałem ze sobą i uważnie przestudiowałem ten artykuł, tylko tam było jak złożyć koło na 36 szprych, a ja składałem na 32. W każdym razie coś pomyliłem :)
lukaszm
| 14:54 sobota, 13 marca 2010 | linkuj Ostatnio w magazynie RowerTour(chyba numer z lutego) było opisane jak zaplatać koło ;)
Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dzien