Rower:Colnago

Do Niemiec

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 01.05.2010 | Komentarze 6

Do Niemiec, po wioskach i pagórkach. Nawet sporo ludzi dzisiaj było, jedna osoba z Ameryki. Trochę sobie pogadaliśmy, moim łamanym angielskim.
Jak już wracaliśmy w Tanowie, po 100km miałem ścianę i odpadłem z peletonu. W Policach mega zgon i musiałem dzwonić po wóz techniczny. Chyba trochę za bardzo podkręcałem tempo jak była moja zmiana.
Chłopaki z Głębokiego już tak szybko zasuwają, masakra 35/40 to jest standard. Do tego dzisiaj było spokojnie, podobno :D
Jak dojechałem na poorane miejsce spotkania, czyli pierwsze 17km z domu to moja średnia prędkość wynosiła 25.

Mały peleton © mm85

Pilchowo - Remont Drogi © mm85

Misiacz
| 14:21 poniedziałek, 3 maja 2010 | linkuj Przeprawa promowa w Świnoujściu jest za darmo. Idealna rzecz przy biciu rekordu, bo tak czy inaczej odpoczywasz, nawet jak nie chcesz:)))
wober
| 15:02 niedziela, 2 maja 2010 | linkuj ale urwał!!!!......no chyba przetrenowanie wychodzi :P
adpol
| 07:19 niedziela, 2 maja 2010 | linkuj Imponująca średnia prędkość... My również wczoraj "szaleliśmy" po niemieckiej stronie w tempie iście spacerowym... Jednak założony cel został osiągnięty :)
mm85
| 19:23 sobota, 1 maja 2010 | linkuj widmo Tylko na zawodach :P
jotwu
| 18:25 sobota, 1 maja 2010 | linkuj Nie spodziewałem się po Tobie, że możesz mieć trudności na trasie, bo chyba Twoja grupa to bikerzy o zbliżonym poziomie wytrenowania. Tym razem obaj mamy po 110 km. Z tym, że ja nie jeżdżę w tak zawrotnym tempie, jak Ty.
widmo
| 15:59 sobota, 1 maja 2010 | linkuj No to nieźle, myślałem, że jesteś jednym z lepszych na naszym terenie ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erwat