Podjazdy:484 m

Dzisiaj Kapeć

Środa, 28 lipca 2010 · dodano: 28.07.2010 | Komentarze 3

Wczoraj zerwany łańcuch, dzisiaj kapec. W okolicach Bismarcka, odkryliśmy świetny długi podjazd, chyba najbardziej stromy i najdłuższy.

Drugi dzień z rzędu wracam i biegnie na mnie królik/zając, stoi gapi się i zawraca. Ucieka odwraca się i patrzy czy za nim jadę, jak by chciał wskazać mi drogę. Przyznam się że poczułem się jak Alicja, jeszcze z godzina treningu i założę się że był by we fraku.

Kapeć © mm85

Pole © mm85

Okolice Bismarcka © mm85

Okolice Wieży Bismarcka © mm85

Kategoria Trening

jotwu
| 06:16 sobota, 31 lipca 2010 | linkuj Coś i Ciebie zaczynają prześladować awarie roweru, czemu się specjalnie nie dziwię, bo jeździsz po ekstremalnie trudnych trasach. Dzięki za konkretną wskazówkę co do dotarcia do Alt Buchholz - sam nie wiem dlaczego się uwziąłem by zobaczyć te pozostałości po czymś, co kiedyś było efektowne.
mm85
| 18:29 środa, 28 lipca 2010 | linkuj Jak stary nieużywany samochód, posypie się co ma się posypać i będzie dobrze :)
Zetinho
| 18:27 środa, 28 lipca 2010 | linkuj Mateo...tylko wjechałeś w teren i same kłopoty ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa unach