PCMC dzień drugi

Sobota, 14 sierpnia 2010 · dodano: 15.08.2010 | Komentarze 3

Szkoda pisać, ta impreza to pomyłka i kompromitacja Szczecina jako organizatorów.
Dziwne że aż tyle km prawie po samym parku.
Kategoria Trening

Scrobi | 20:22 wtorek, 24 sierpnia 2010 | linkuj Najprawdopodobniej masz już mnóstwo zorganizowanych wiejskich pikników za sobą aby wysuwać takie roszczenia:) Naprawdę namęczyliśmy się setnie, by zorganizować to tak, aby wszystko trzymało się kupy. Niestety teoria swoją drogą, a praktyka swoją i liczyliśmy na odrobinę wyrozumiałości ze strony uczestników (na szczęście w większości się nie zawiedliśmy0. Jak następnym razem będziemy organizować PCMC w Szczecinie, to niechybnie poprosimy Cię o jakieś światłe wskazówki, by tym razem wszystko było w jak najlepszym porządku;)
A tak na serio... Pogoda była jaka była i nic na to poradzić nie mogliśmy (chociaż bardzo byśmy chcieli;)). Main Race był tylko po parku, gdyż taki teren najprościej jest zamknąć dla ruchu (w końcu nikt nam nie pozwoli zamknąć naraz kilku ulic w mieście). Gold Sprinty oczywiście napotkały duże trudności (trzeba przyznać Ci rację, że liczniki bezprzewodowe to nie był do końca przemyślany pomysł). Jednakże poradziliśmy sobie z tym mimo tumiwisizmu "zarządzającego" Kontrastami (weszliśmy do klubu ledwie dwie godziny przed rozpoczęciem zawodów i przez te dwie godziny musieliśmy wszystko skręcić, ustawić, przygotować, podeprzeć, poprawić, przykleić itd. i niestety zabrakło czasu na dokładny test sprzętu). I wreszcie na koniec, sprawdza się staropolskie porzekadło, że nie wszystko da się przewidzieć i uniknąć porażek. Zatem za wszystkie niedociągnięcia bijemy się w nasze kurierskie piersi:)
mm85
| 18:50 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj Chociaż używasz cenzuralnych słów :) a wiejski piknik jest lepiej zorganizowany niż te mistrzostwa Polski.
Scrobi | 18:45 poniedziałek, 16 sierpnia 2010 | linkuj Serdeczne dzięki Ci za usunięcie komentarza:) Potwierdziło to moją tezę o tym, jakim jesteś człowiekiem i czego się po Tobie spodziewać.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asudo