Slick

Na prawdziwym rowerze

Sobota, 20 lutego 2010 · dodano: 20.02.2010 | Komentarze 0

Nareszcie wybrałem się na wyjazd na prawdziwym rowerze. Pojechałem najpierw przez Police do Leśna Górnego, tam miałem się spotkać z kolegą, nie było go jeszcze, dalej pojechałem na Głębokie, też go jeszcze nie było. Podjechałem pod Miodową poczekałem chwilę i zjawił się łaskawie Michał. Pojechaliśmy do Trzebieży, powrót do Polic dalej każdy w swoją stronę. Podjazd pod górę z Polic do Przęsocina okazał się wyjątkowo ciężki.

Leśno Górne © mm85

Trzebież © mm85

Plaża w Trzebieży © mm85

Porównanie oponek © mm85

Słoneczny Grudzień

Niedziela, 27 grudnia 2009 · dodano: 27.12.2009 | Komentarze 4

Dzisiaj pogoń za kilometrami czyli przejazd po szosie. Jak jedziemy na cienkich oponach to oczywiście do Niemiec. Udało mi się wyciągnąć Marka i Michał, dobrze bo samemu to bardzo nudno jest jechać na długich dystansach. Chłopaki słabo dawali zmiany, ale jeszcze ich nauczę jeździć w grupie :) Powalczyliśmy trochę o górskie premie, było fajnie.
Pogada była bardzo sprzyjająca, prawie już wiosna choć gdzie niegdzie jeszcze leży śnieg. W Niemczech oczywiście zdecydowanie cieplej, czyściej, fajniej, przyjemniej, kulturalniej, szybciej.

Trasa – Wyjazd z Przęsocina, stąd pojechałem inaczej jak zawsze, nie wybrałem trasy przez Police tylko przez Szosę Polską, za Hożą skręciłem w prawo. W końcu dotarłem do Andersena i do Miodowej. Głębokie, Tanowo, Dobieszczyn, Jakieś wioski w Niemczech, powrót przez Buk. Już końcową samotną drogę powrotną sobie skróciłem polami, w końcu rower przełajowy. Nie było to dobre rozwiązanie.
Przełaj na oponach 700 x 20C © mm85

Przerwa za Granicą © mm85

Granica Polsko Niemiecka © mm85

Polish invasion

Niedziela, 20 września 2009 · dodano: 20.09.2009 | Komentarze 7

Trasa była taka Przęsocin – Police – Plichowo -Głębokie - Pilchowo - Tanowo - Dobieszczyn - Hintersee - Glashutte - Grunhof - Mewegen - Bock - Pampow - Bismark - Blankensee - Buk - Dobra - Wołczkowo – Głębokie – Miodowa – Przęsocin

Przerwa © mm85

Szosa:-) © mm85

Pętla Dobieszczyn

Piątek, 4 września 2009 · dodano: 04.09.2009 | Komentarze 2

Wystartowałem z samego rana, na pierwszym zjeździe nieźle zmarzłem zresztą później też, cały czas pod wiatr. Pojechałem przez Tanowo, Dobieszczyn czyli odwrotnie, dojechałem na głębokie nie chciało mi się wracać przez Police, ruszyłem pod miodową i dalej prosto przez las, świetnie się jedzie w terenie na oponkach 700x23.
Nie ma lekko

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © mm85

69km/h

Wtorek, 1 września 2009 · dodano: 01.09.2009 | Komentarze 4

Rekord mojej prędkości maksymalnej 69km na godzinę.
Dzisiaj trening po górkach Skolwin, Stołczyn 5x pod Inwalidzką, 2x pod Kościelną 1x pod Artyleryjską z tej ostatniej udało się uzyskać wysoką prędkość, dopiero za piątym razem. Na mojej szosie niebezpiecznie się zjeżdża tak szybko, jak wiatr wiał to przesuwał mnie o pół metra, hamulce nie wzruszały roweru. Moim dzisiejszym celem było podjechać pięć razy pod górę, co się udało teraz celem jest dziesięć. Jak bym miał szosową korbę bez problemu by się dało szybciej pojechać:-)

Skolwin © mm85

69km/h © mm85

Altwarp

Niedziela, 30 sierpnia 2009 · dodano: 30.08.2009 | Komentarze 6

Rano niespodzianka w tylnym kole powietrze było tylko u góry, szybka wymiana dętki i nagle przednie koło się zaraziło od tylnego:-( Całe szczęśćcie jedną dętkę już skleiłem to wymieniłem. Niestety skleiłem dosyć (i tu słowo na H czy ch). Musiałem użyć nową dętkę, w między czasie złożyłem stary rower przełajowy, z dziurawą oponą i cztery razy klejoną gumą, postanowiłem na nim wyjechać gdyż Merida miał humorki:-)
Stary rower spisał się rewelacyjnie.
Po tej zakręconej historii z dętkami której sam do końca nie rozumiem wyruszyłem z Przęsocina na Głębokie, musiałem się streszczać mało czasu zostało do umówione godziny. Przelotowa prędkość na podjeździe z Siedlic do Leśna Górnego 30km/h zdążyłem przed czasem:-)
Było nas sześcioro, jeden zrezygnował zaraz za Dobieszczynem. Postanowiliśmy z Tomkiem trochę przystopować i tak już spokojnym tempem podążaliśmy do Altwarp. Po drodze było tylko 100m kostki a kolega straszył że 10km a potem że 2km. Niestety prom nam już odpłynął zebrały się ciemne chmury nad nami i zaczęliśmy wracać. W Niemczech jechaliśmy dwójkami i nikt na nas nie trąbił, w Polsce jechaliśmy pojedynczo i co piąty samochód trąbił.
Przerwa w Tanowie na uzupełnienie zapasów energii, w Pilchowie już się odłączyłem od grupki pojechałem przez leśno górne a w Siedlicach miałem już dość, postanowiłem sobie zrobić przełaj i wróciłem lasem. Bardzo przyjemnie się jedzie lasem na cieniutkich szosowych oponach, dodatkowo licznik odmówił współpracy. Dlatego dane podaje tylko do Siedlic.

Przerwa W Altwarp © mm85

Schwedt

Czwartek, 6 sierpnia 2009 · dodano: 06.08.2009 | Komentarze 5

Dzisiaj testowo z Tomkiem sprawdziliśmy trasę do Schwedt przez Gryfino Super trasa zaczyna się po Niemieckiej stronie, zero samochodów jedzie się po wale przeciw powodziowym, mnóstwo turystów na rowerach, bardzo przyjemny i ciekawy odcinek.

Już prawie w lepszym świecie, przerwa po super drodze z Gryfina do granicy, nieźle wytrzęsło.
Przerwa © mm85

Jedziemy po wale tam na czele oczywiście JA
Wał © mm85
Rower nad Odrą © mm85

Tak to już to piękne miasto, a raczej obrzeża
Schwedt © mm85

Fajny Rower © mm85

Kolejna przerwa, zrobiliśmy zakupy w niemiecki Lidlu, większe kolejki jak u nas. Za 2E kupiłem z pięć czekolad i dużą butelkę wody smakowej Lidl – jest tani:)
Ławeczka © mm85

Po drodze stała fajna maszyna, zawsze chciałem mieć takie coś no i czerwona czyli szybsza.
Fajna Fura © mm85

Nawet jest Filmik

Plus mapka dzisiejsza trasa wiodła tak
""
Kategoria Trening, Slick

Pętla Dobieszczyn

Czwartek, 23 lipca 2009 · dodano: 23.07.2009 | Komentarze 5

Cała trasa pokonana bez zsiadania z roweru.
Baranek © mm85

Trzebież

Środa, 22 lipca 2009 · dodano: 22.07.2009 | Komentarze 1

Z samego rana na plaże w Trzebieży zrobić zdjęcie i powrót. Kolejny dzień na leciutkim rowerze. Zero sportowców po drodze, dwóch niemieckich turystów na śmiesznych składach.
Trzebież © mm85

Głębokie

Wtorek, 21 lipca 2009 · dodano: 21.07.2009 | Komentarze 1

Skoro świt na głębokie, nawet daleko ulicom wychodzi. Coraz fajniej się jeździ na nowym leciutkim rowerze (w porównaniu do Meridy) na podjazdach różnica wagi jest najbardziej odczuwalna na plus.